Hila
V. Grybo g. 32A, Vilnius
7:00 - 20:00 val.
MRT tyrimai atliekami iki 21 val.
8:00 - 15:00 val.
MRT tyrimai atliekami – 7.00-19.00 val.
9:00 - 15:00 val.
Atliekami tik MRT tyrimai!
12.23, 12.31 dirbsime iki 17 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Nemokama automobilių stovėjimo aikštelė – pastato dešinėje.
Privažiuokite prie užkardos, luktelėkite, kol apsauga ją pakels, ir įvažiuokite į aikštelę.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Visos centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Reabilitacijos ir sporto medicinos centras
Lvivo g. 101, Vilnius
8.00–20.00 val.
12.23, 12.31 dirbsime iki 17 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Mokama automobilių stovėjimo aikštelė (parkingas) - UNIPARK ir ParkTown.
Instrukcija kaip atsiskaityti už UNIPARK skaitykite ČIA.
Kineziterapijos užsiėmimui ir kai kuriems tyrimams prašome atvykti su sportine apranga.
Visos centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Šeimos medicinos centras
Laisvės pr. 10A, Vilnius
8.00–20.00 val.
12.23, 12.31 dirbsime iki 17 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Nemokamas automobilio stovėjimas – rezervuotose vietose priešais įėjimą į centrą.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Visos mūsų centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Šeimos medicinos centras
Estų g. 1, Vilnius
JAU GREITAI!
Visos mūsų centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Nemokamas automobilio stovėjimas prekybos centro aikštelėje.
Hila
V. Grybo g. 32A, Vilnius
7:00 - 20:00 val.
MRT tyrimai atliekami iki 21 val.
8:00 - 15:00 val.
MRT tyrimai atliekami – 7.00-19.00 val.
9:00 - 15:00 val.
Atliekami tik MRT tyrimai!
12.23, 12.31 dirbsime iki 17 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Nemokama automobilių stovėjimo aikštelė – pastato dešinėje.
Privažiuokite prie užkardos, luktelėkite, kol apsauga ją pakels, ir įvažiuokite į aikštelę.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Visos centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Reabilitacijos ir sporto medicinos centras
Lvivo g. 101, Vilnius
8.00–20.00 val.
12.23, 12.31 dirbsime iki 17 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Mokama automobilių stovėjimo aikštelė (parkingas) - UNIPARK ir ParkTown.
Instrukcija kaip atsiskaityti už UNIPARK skaitykite ČIA.
Kineziterapijos užsiėmimui ir kai kuriems tyrimams prašome atvykti su sportine apranga.
Visos centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Šeimos medicinos centras
Laisvės pr. 10A, Vilnius
8.00–20.00 val.
12.23, 12.31 dirbsime iki 17 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Nemokamas automobilio stovėjimas – rezervuotose vietose priešais įėjimą į centrą.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Visos mūsų centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Šeimos medicinos centras
Estų g. 1, Vilnius
JAU GREITAI!
Visos mūsų centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Nemokamas automobilio stovėjimas prekybos centro aikštelėje.
- Gydytojai
-
Paslaugos ir kainos
Tyrimai Neurologija ir psichiatrija Akušerija ginekologija Urologija Oftalmologija (akių gydymas) Kardiologija
-
Informacija pacientams
Kaip užsiregistruotiUžsiregistruoti Hila centre galite visais įprastais būdais, tačiau, ko gero, patogiausia tai padaryti internetu.Kuo pasirūpinti prieš atvykstantMūsų personalas informuos Jus, kokius dokumentus turėti atvykstant, kaip pasiruošti planuojamam tyrimui, operacijai.Ką daryti atvykus į HilaAtvykus į Hila, bilietų terminale prašome atsispausdinti bilietą.Apmokėjimas ir paslaugosGalimas apmokėjimas lizingu, pagal sutartį, kompensacijos.Apgyvendinimas ir maitinimasHila įsikūrusi ~3 km iki Vilniaus centro ir ~4 km iki Vilniaus senamiesčio.Pacientams iš užsienioČia pateikiama informacija iš užsienio atvykusiems pacientams.Duomenų apsaugaMes suprantame, kokie svarbūs yra Jūsų asmens duomenys.Vidaus tvarkos taisyklėsVidaus tvarkos taisyklėsKaip atvykti į HilaAtvykti iki mūsų Centro galite pasinaudoję transportu
- Atsiliepimai
- Sveikatos patarimai
- Paslaugos internetu
- TLK kodai
Apie Hila
UAB „SK Impeks Medicinos diagnostikos centras“ įsteigtas 1995 m. remiantis moderniausiais Šiaurės Amerikos ir Vakarų Europos privačių klinikų pavyzdžiais, nuo 2023 m. tapo Hila. Pirmasis Hila padalinys įkurtas Vilniuje, V. Grybo gatvėje ir buvo pirmasis tokio plataus profilio paslaugas teikiantis privatus medicinos centras šalyje. 2023 metais įkurti dar du padaliniai Vilniaus Lvivo gatvėje ir Laisvės prospekte. Pavadinimas Hila kildinamas iš įvairių senovės kalbų, kuriose yra siejamas su gerumu, šviesa, išmintimi. Šiuolaikinėje kalboje šio žodžio sąskambis glaudžiai siejamas su anglišku žodžiu heal – išgyti, pasveikti. Medicinoje, lotynų kalba hila reiškia ir „vartus“, kuriuose susijungia kraujagyslės ir nervai. Tašką, kuriame prasideda gyvybė. Hila yra viena privačios medicinos pradininkių Lietuvoje, kurios paslaugomis naudojasi daugiau kaip 200 įvairių sveikatos priežiūros įstaigų Lietuvoje. Hila bendradarbiauja su Lietuvos ir užsienio sveikatos ir gyvybės draudimo bendrovėmis.
Kiekvienais metais Hila centre sveikatą atgauna ar sustiprina per 100 000 pacientų. Kas antras iš jų tampa nuolatiniu pacientu. Hila centre pacientus tiria, konsultuoja ir gydo per 330 gydytojų, specialistų ir slaugytojų komanda. Pacientams siūloma per 2 200 įvairiausių sveikatos paslaugų, kai kurios iš jų Lietuvoje teikiamos tik Hila centre.
Hila centre užtikriname pacientų saugą, informacijos konfidencialumą, komfortą ir nuolatinį dėmesį.
Šiandien Hila yra viena iš didžiausių privačių medicinos įstaigų Lietuvoje. Hila centre teikiame daugiausia sveikatos priežiūros paslaugų Lietuvoje privačiai – nuo ligų prevencijos iki tikslios diagnostikos, efektyvaus terapinio ir chirurginio gydymo, kokybiškos reabilitacijos.
Mūsų sėkmingo gydymo sąlyga – tyrimai ir gydymo paskyrimas per 1 dieną. Šiam pažadui išpildyti Hila centre atliekame išsamius instrumentinius ir laboratorinius tyrimus, nuolat investuojame į moderniausią medicinos įrangą ir šiuolaikines technologijas, naudojame žinomiausių pasaulio gamintojų medicinines priemones ir medikamentus, taikome naujausius gydymo metodus.
Klientų pasitikėjimas skatina mus nuolat augti ir tobulėti. Hila kasmet savo sveikatą patiki per 104 000 pacientų. Kas dešimtas jų atvyksta iš užsienio: Jungtinės Karalystės, Latvijos, Airijos, Norvegijos, Švedijos ir kitų Vakarų Europos šalių.
Nuo 1995 m. rūpinamės jūsų sveikata
Įmonės istorijaMūsų vizija
Būti Baltijos regiono privačios medicinos lyderiu, geriausiai tenkinančiu pacientų poreikius ir lūkesčius.
Mūsų misija
Mes padedame būti sveikiems, o kai sergate – darome viską, kad greitai ir saugiai pasveiktumėte.
Mūsų tikslas
Diagnozuoti ligą ir paskirti gydymą – per 1 dieną.
Hila vadovybė
Deividas Praspaliauskas
Direktorius / CEO
Simonas Ūselis
Medicinos padalinio direktorius
Monika Morkūnė
Personalo padalinio direktorė
Vaida Bičkienė
Klientų aptarnavimo skyriaus vadovė
Lina Kisielienė
Kokybės ir medicininio audito padalinio vadovė
Evaldas Misiūnas
Finansų padalinio direktorius
Nida Blaževičienė
Slaugos padalinio direktorė
Kodėl verta rinktis mus
Sutelkėme visų pagrindinių medicinos sričių gydytojų specialistų kolektyvą
Per savo darbo metus įgijome pacientų pasitikėjimą ir pagarbą, nes sutelkėme darniai dirbantį per 200 kvalifikuotų gydytojų specialistų kolektyvą. Tarp jų – per 40 habilituotų daktarų, profesorių, medicinos daktarų, docentų – specialistų, pripažintų Lietuvoje ir užsienyje. Patyrę gydytojai, laboratorijos personalas, slaugytojos – sklandžiai dirbanti komanda – tai mūsų esminis išskirtinumas ir privalumas. Kasmet Hila centre sveikatą atgauna ar sustiprina per 81 000 žmonių. Kas antras, bent kartą čia apsilankęs, apsisprendžia paslaugomis naudotis nuolat. Hila tikslas diagnozuoti ligą ir paskirti gydymą – per 1 dieną.
Bendravimą su pacientais grindžiame pagarba ir dėmesiu
Į kiekvieną pacientą žiūrime kaip į vertybę: rodome jam pagarbą, dėmesį ir supratimą. Globojame viso vizito Hila centre metu ir nuolat domimės, kaip sekasi sveikti pacientui išvykus į namus. Įsiklausome į paciento nusiskundimus, siekdami išgirsti net tai, ko ligonis nepasako. Tiksliai ir suprantamai perduodame informaciją apie skiriamus tyrimus, diagnozę ir gydymą.
Siūlome didelį sveikatos priežiūros paslaugų spektrą
Teikiame per 1800 profilaktikos, diagnostikos, terapinio ir chirurginio gydymo, slaugos, fizinės medicinos ir reabilitacijos paslaugų. Nuomojame medicinos įrangą. Atliekame per 500 įvairių rūšių laboratorinių tyrimų – nuo įprastų kraujo ar šlapimo iki sudėtingiausių vėžio žymenų ir molekulinės diagnostikos. Chirurgijos centre atliekame per 100 įvairiausių rūšių operacijų. Dalį jų kompensuoja teritorinės ligonių kasos. Sudariusiems metinę Išplėstinę sveikatos priežiūros paslaugų sutartį užtikriname vientisą ir visapusišką sveikatos priežiūrą. Pacientus konsultuoja šeimos gydytojas, prireikus – bet kuris reikiamos specialybės gydytojas, dirbantis Hila. Pacientams atliekami sutartyje numatyti laboratoriniai ir instrumentiniai tyrimai, profilaktinis sveikatos patikrinimas, kai kurios chirurginės procedūros.
Naudojame modernią ir saugią įrangą
Hila centre turime vieną moderniausių Lietuvoje magnetinio rezonanso tomografą, kurio ypač aukšta skiriamoji geba leidžia tiksliai nustatyti net pačias sudėtingiausias ligas. Tyrimai, atliekami šiuo aparatu, saugūs pacientui ir gydytojui. 128 sluoksnių kompiuteriniu tomografu tyrimus atliekame ypač tiksliai ir greitai. Aparate įdiegta speciali pacientų saugos programa, kuri net iki 68 proc. sumažina tiriamojo apšvitą, palyginti su įprastais kompiuteriniais tomografais. Hila medicinos ir laboratorinę įrangą, medicininius operacinių instrumentus įsigyja tik iš pačių patikimiausių, aukščiausia kokybe pasižyminčių gamintojų: Siemens, General Electric, Olympus, Roche ir kt.
Saugome pacientų privatumą ir užtikriname duomenų saugumą
Medicinos diagnostikos ir gydymo centro programuotojai sukūrė unikalią sveikatos priežiūros įstaigos reikmėms pritaikytą informacinę sistemą „Med.I.S". Jos dėka užtikriname asmens duomenų, informacijos apie pacientų sveikatą ir suteiktas paslaugas konfidencialumą; archyvuojame paciento istorijos duomenis elektroniniame formate, efektyviai valdome srautus.
Teikiame paslaugas, išsiskiriančias kokybe
Esame pirmoji Lietuvoje sveikatos priežiūros įstaiga, įdiegusi integruotą kokybės ir aplinkosaugos vadybos sistemą. Įmonės kokybės vadybos atitikimą tarptautinius standartus patvirtina ISO 9001:2008 sertifikatas, kurį suteikė pasaulyje pripažinta tarptautinė sertifikuojanti įstaiga „Bureau Veritas Quality International". Aukščiausią laboratorinių tyrimų kokybę ir patikimumą užtikriname laboratorijų vidaus ir išorės kokybės sistemomis. Hila laboratorinių tyrimų tikslumą kontroliuoja sistema LABQUALITY (Suomija), sertifikuota pagal ISO 9001 standartą. 2011 m. Hila Laboratorinės diagnostikos centras pirmasis Lietuvoje akredituotas pagal tarptautinį specialiai medicinos laboratorijoms skirtą ISO 15189 standartą. Tokią akreditaciją turinčios laboratorijos tyrimai yra pripažįstami kaip tikslūs, patikimi ir atitinkantys bendrą laboratorijų kompetencijos vertinimą daugelyje pasaulio šalių.
Hila patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Čia jie gali patekti į visas patalpas, kur teikiamos medicinos paslaugos.
Bendradarbiaujame su Lietuvos ir užsienio gyvybės ir sveikatos draudimo kompanijomis
Esame sudarę sutartis su daugeliu Lietuvos gyvybės draudimo bendrovių. Bendradarbiaujame su daugeliu užsienio gyvybės ir sveikatos draudimo kompanijų. Privačios gyvybės ir sveikatos draudimo kompanijos apmoka savo klientų gydymo išlaidas.
Narystės
Apie Hila rašo
Kaip nustatoma paslaugos kaina?
Mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų (toliau – paslauga) kainos nustatomos kiekvienai teikiamai paslaugai, atsižvelgiant į:
- paslaugos struktūrą (sudėtines paslaugos dalis);
- pagrindinių darbuotojų profesijas, specializacijas, kvalifikacijas (pvz., gydytojo mokslinį laipsnį);
- paslaugos atlikimo trukmę;
- vaistų ir kt. medicinos pagalbos priemonių poreikį (pvz., vaistai, implantai, operacijos metu naudojamos medžiagos (pvz., specialūs siūlai) ir pan.);
- įrangos, aparatūros ir kt. medicinos prietaisų poreikį paslaugai atlikti ir kt.
Pastaba. Dėl konkrečios paslaugos kainos teiraukitės Klientų aptarnavimo skyriaus registratūroje ir/ar gydytojo konsultacijos metu.
Laboratorinių tyrimų atlikimo laikas:
2 val. - dažniausiai atliekamų (rutininių) kraujo, šlapimo tyrimų.
3 val. iki 9.00 val. ryto užsakytų tyrimų.
Jei vienam mėginiui užsakomi reti tyrimai, kuriems atlikti reikia stabdyti analizatorių ir keisti reagentus, tyrimo atlikimo laikas gali būti prailgintas iki papildomų kelių valandų.
10-20 darbo dienų tyrimų, siunčiamų į Vokietiją, atlikimo laikas priklauso nuo tyrimo atlikimo sudėtingumo.
Alergenų rinkinių tyrimai atliekami antradieniais ir ketvirtadieniais. Jų rezultatai parengiami per 1-2 val.
Kompiuterinės tomografijos (KT), magnetinio rezonanso tomografijos (MRT) ir kitų instrumentinių tyrimų atsakymai dažniausiai parengiami per 2-3 val. iškart po tyrimo.
Šeštadienį atlikto tyrimo atsakymo laiko teiraukitės pas tyrimą atlikusį specialistą (įprastai atsakymas parengiamas per 3 d. d.).
Echoskopijos ir kai kurių kitų gydytojo kabinete atliekamų tyrimų atsakymai – iškart po tyrimo.
Mokamų paslaugų kaina taikoma, kai:
- Pacientas nėra apdraustas privalomuoju sveikatos draudimu (išskyrus būtinosios sveikatos pagalbos paslaugas);
- HIla nėra sudariusi sutarties dėl šių paslaugų teikimo su TLK;
- jei Hila yra išnaudojusi lėšas (lėšų limitą), numatytas sutartyse su TLK;
- kuomet pacientas nori gauti gydytojo specialisto konsultaciją, bet neturi siuntimo (siuntimas neprivalomas kreipiantis dėl būtinosios pagalbos) arba siuntimas neatitinka Lietuvos Respublikos (toliau – LR) teisės aktais nustatytų reikalavimų; kai siuntime nurodyta liga nėra kompensuojamų ligų sąraše; kai baigėsi siuntimo galiojimo laikas (180 dienų, fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojo konsultacijos paslaugoms gauti galioja iki 60 dienų), ir kitais LR sveikatos apsaugos ministro 1999-07-30 įsakymu Nr. 357 (su vėlesniais pakeitimais) patvirtintoje Mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo ir apmokėjimo tvarkoje nurodytais atvejais, kada pacientai turi susimokėti už tokias paslaugas.
- pacientas savo iniciatyva pasirenka papildomas paslaugas ar procedūras;
- pacientas planines sveikatos priežiūros paslaugas nori gauti greičiau, negu jos yra paskirtos;
- pacientui yra teikiamos mokamos paslaugos, įrašytos į sveikatos apsaugos ministro patvirtintą Mokamų paslaugų sąrašą (kosmetinės chirurgijos operacijos ir kosmetologijos procedūros, akupunktūra ir manualinė terapija, skausmo gydymo paslaugos; reabilitacijos paslaugos, išskyrus Fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojo konsultaciją; sveikatos tikrinimas vykstant į užsienį, norint įsigyti ginklą, gauti vairuotojų, kai kuriais kitais, teisės aktais reglamentuotais atvejais), skiepai (išskyrus LR vaikų profilaktinius skiepijimus pagal kalendorių ir kitais LR teisės aktų numatytais atvejais) ir kt.
Kaip nustatoma paslaugos kaina?
Mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų (toliau – paslauga) kainos nustatomos kiekvienai teikiamai paslaugai, atsižvelgiant į:
- paslaugos struktūrą (sudėtines paslaugos dalis);
- pagrindinių darbuotojų profesijas, specializacijas, kvalifikacijas (pvz., gydytojo mokslinį laipsnį);
- paslaugos atlikimo trukmę;
- vaistų ir kt. medicinos pagalbos priemonių poreikį (pvz., vaistai, implantai, operacijos metu naudojamos medžiagos (pvz., specialūs siūlai) ir pan.);
- įrangos, aparatūros ir kt. medicinos prietaisų poreikį paslaugai atlikti ir kt.
Pastaba. Dėl konkrečios paslaugos kainos teiraukitės Klientų aptarnavimo skyriaus registratūroje ir/ar gydytojo konsultacijos metu.
Gydytojo konsultacijos metu:
- Pokalbis su pacientu ar/arba pacientui sutikus (pagal atstovavimą) su jo artimaisiais;
- Surenkama anamnezė, nusiskundimai;
- Atliekama apžiūra ir įvertinama bendra paciento somatinė būklė;
- Atliekamas klinikinis ištyrimas ir kliniškai interpretuojami tyrimų rezultatai;
- Nustatoma preliminari diagnozė;
- Sudaromas paciento ištyrimo ir gydymo planas;
- Nustatoma galutinė diagnozė;
- Pateikiamos gydymo, slaugos, darbo ir kt. rekomendacijos;
- Vertinamas gydymo efektyvumas;
- Pacientui ir jo artimiesiems (pagal atstovavimą) priimtinu būdu paaiškinamas ligos pobūdis, diagnostikos, gydymo bei sveikatos priežiūros principai ir kt.
Gydytojas diagnozuoja, diferencijuoja ir gydo ligas bei sveikatos sutrikimus pagal kompetenciją, prireikus bendradarbiauja su kitais asmens sveikatos priežiūros specialistais ir t.t.
Pastabos
Dėl paslaugų teikiamų Hila gydytojų nedarbo valandomis, be eilės, be siuntimų, nedarbo valandomis (naktį, išeiginėmis dienomis), pakviečiant pastoviai nedirbančius Centre gydytojus kainų teirautis atskirai prieš suteikiant paslaugą.
Hila be atskiro įspėjimo gali keisti paslaugų kainas, teikti naujas paslaugas, naujo turinio paslaugas, neteikti tam tikrų paslaugų.
Nuo ko priklauso kainos?
Kaina gali būti kompensuojama PSDF, pasirinkus Hila standartus
Paslauga gali būti kompensuojama Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) biudžeto lėšomis (taikoma bazinė kaina), ji gali būti teikiama be papildomo mokesčio, tačiau pacientas savo iniciatyva (po gydytojo konsultacijos) gali pasirinkti papildomas (papildomai apmokamas) ir (arba) brangiau kainuojančias medicinines, ir (arba) nemedicinines paslaugas, medžiagas ir pan., tuomet taikoma Hila standarto kaina.
Kainos pagal Hila standartus, kuriais remiantis teikiamos kokybiškos integruotos ir koordinuotos sveikatos priežiūros paslaugos, užtikrinančios paciento saugą ir paslaugų teikimo operatyvumą, kompleksiškumą, efektyvų ištyrimą naudojant patikimų gamintojų įrangą, naujausios kartos preparatus, turinčius mažiausią nepageidaujamą poveikį, taikant geresnę slaugą ir skiriant ypatingą dėmesį.
Pagal LR sveikatos sistemos įstatymą (49 straipsnio 5 dalis), jei pacientai savo iniciatyva pasirenka brangiau kainuojančias paslaugas, medžiagas, procedūras, tai šių paslaugų, medžiagų, procedūrų faktinių kainų ir nemokamų paslaugų, medžiagų, procedūrų bazinių kainų skirtumą jie sumoka patys LR sveikatos apsaugos ministerijos nustatyta tvarka.
Jei pacientai, turintys teisę į nemokamas asmens sveikatos priežiūros paslaugas, savo iniciatyva pasirenka papildomas paslaugas ar procedūras, šių paslaugų ar procedūrų kainą jie sumoka patys.
Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) biudžeto lėšomis kompensuojamos asmens sveikatos priežiūros paslaugos teikiamos tik Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytais atvejais ir jose numatytomis sąlygomis, pvz., pacientas turi būti draustas privalomuoju sveikatos draudimu, pacientas turi pateikti gydytojo – specialisto išduotą siuntimą (pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2008-06-28 įsakymo Nr. V – 636 aktualią redakciją) ir t.t.
Pastaba. Konkrečios kainos teiraukitės Klientų aptarnavimo skyriaus registratūroje ir/ar gydytojo konsultacijos metu.
Pastabos
Dėl paslaugų teikiamų Hila gydytojų nedarbo valandomis, be eilės, be siuntimų, nedarbo valandomis (naktį, išeiginėmis dienomis), pakviečiant pastoviai nedirbančius Hila gydytojus kainų teirautis atskirai prieš suteikiant paslaugą.
Hila be atskiro įspėjimo gali keisti paslaugų kainas, teikti naujas paslaugas, naujo turinio paslaugas, neteikti tam tikrų paslaugų.
Gydytojų patarimai el. paštu
Prenumeruokite naujienlaiškį ir kelis kartus per mėnesį sulauksite mūsų naujienų, naudingų straipsnių ir specialių pasiūlymų el. paštu