Hila
V. Grybo g. 32A, Vilnius
7:00 - 20:00 val.
MRT tyrimai atliekami iki 21 val.
8:00 - 15:00 val.
MRT tyrimai atliekami – 7.00-19.00 val.
9:00 - 15:00 val.
Atliekami tik MRT tyrimai!
12.23, 12.31 dirbsime iki 17 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Nemokama automobilių stovėjimo aikštelė – pastato dešinėje.
Privažiuokite prie užkardos, luktelėkite, kol apsauga ją pakels, ir įvažiuokite į aikštelę.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Visos centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Reabilitacijos ir sporto medicinos centras
Lvivo g. 101, Vilnius
8.00–20.00 val.
12.23, 12.31 dirbsime iki 17 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Mokama automobilių stovėjimo aikštelė (parkingas) - UNIPARK ir ParkTown.
Instrukcija kaip atsiskaityti už UNIPARK skaitykite ČIA.
Kineziterapijos užsiėmimui ir kai kuriems tyrimams prašome atvykti su sportine apranga.
Visos centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Šeimos medicinos centras
Laisvės pr. 10A, Vilnius
8.00–20.00 val.
12.23, 12.31 dirbsime iki 17 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Nemokamas automobilio stovėjimas – rezervuotose vietose priešais įėjimą į centrą.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Visos mūsų centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Šeimos medicinos centras
Estų g. 1, Vilnius
JAU GREITAI!
Visos mūsų centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Nemokamas automobilio stovėjimas prekybos centro aikštelėje.
Hila
V. Grybo g. 32A, Vilnius
7:00 - 20:00 val.
MRT tyrimai atliekami iki 21 val.
8:00 - 15:00 val.
MRT tyrimai atliekami – 7.00-19.00 val.
9:00 - 15:00 val.
Atliekami tik MRT tyrimai!
12.23, 12.31 dirbsime iki 17 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Nemokama automobilių stovėjimo aikštelė – pastato dešinėje.
Privažiuokite prie užkardos, luktelėkite, kol apsauga ją pakels, ir įvažiuokite į aikštelę.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Visos centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Reabilitacijos ir sporto medicinos centras
Lvivo g. 101, Vilnius
8.00–20.00 val.
12.23, 12.31 dirbsime iki 17 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Mokama automobilių stovėjimo aikštelė (parkingas) - UNIPARK ir ParkTown.
Instrukcija kaip atsiskaityti už UNIPARK skaitykite ČIA.
Kineziterapijos užsiėmimui ir kai kuriems tyrimams prašome atvykti su sportine apranga.
Visos centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Šeimos medicinos centras
Laisvės pr. 10A, Vilnius
8.00–20.00 val.
12.23, 12.31 dirbsime iki 17 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Nemokamas automobilio stovėjimas – rezervuotose vietose priešais įėjimą į centrą.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Visos mūsų centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Šeimos medicinos centras
Estų g. 1, Vilnius
JAU GREITAI!
Visos mūsų centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Nemokamas automobilio stovėjimas prekybos centro aikštelėje.
- Gydytojai
-
Paslaugos ir kainos
Tyrimai Neurologija ir psichiatrija Akušerija ginekologija Urologija Oftalmologija (akių gydymas) Kardiologija
-
Informacija pacientams
Kaip užsiregistruotiUžsiregistruoti Hila centre galite visais įprastais būdais, tačiau, ko gero, patogiausia tai padaryti internetu.Kuo pasirūpinti prieš atvykstantMūsų personalas informuos Jus, kokius dokumentus turėti atvykstant, kaip pasiruošti planuojamam tyrimui, operacijai.Ką daryti atvykus į HilaAtvykus į Hila, bilietų terminale prašome atsispausdinti bilietą.Apmokėjimas ir paslaugosGalimas apmokėjimas lizingu, pagal sutartį, kompensacijos.Apgyvendinimas ir maitinimasHila įsikūrusi ~3 km iki Vilniaus centro ir ~4 km iki Vilniaus senamiesčio.Pacientams iš užsienioČia pateikiama informacija iš užsienio atvykusiems pacientams.Duomenų apsaugaMes suprantame, kokie svarbūs yra Jūsų asmens duomenys.Vidaus tvarkos taisyklėsVidaus tvarkos taisyklėsKaip atvykti į HilaAtvykti iki mūsų Centro galite pasinaudoję transportu
- Atsiliepimai
- Sveikatos patarimai
- Paslaugos internetu
- TLK kodai
Apmokėjimas ir paslaugos
Akcija! Iki 2024 m. gruodžio 31 d. Hila operacijos ir kineziterapija be pabrangimo su Inbank. Plačiau ČIA
Akcija! Iki 2024 m. gruodžio 31 d. Hila operacijos ir kineziterapija be pabrangimo su Inbank. Plačiau ČIA
Sveikata rūpinkitės kai norite, o ne kai galite!
Pirkimo išsimokėtinai privalumai:
- Sutarties sudarymas užtrunka vos kelias minutes: bendraujant gyvai ar nuotoliniu būdu;
- Galite pasirinkti jums labiausiai tinkantį sutarties terminą ar įmokos dydį;
- Pasirinkite patys: kur, kada ir kaip norite mokėti įmokas (Maxima kasose, PayPost skyriuose, pavedimu ar „Inbank“ savitarnoje);
- Esant poreikiui sutartį gali sudaryti susituokę asmenys - tokiu būdu finansuota suma bus didesnė.
IŠSKIRTINĖS finansavimo sąlygos atsiskaitant su „Inbank“ medicinos lizingu:
- Finansuojame paslaugas nuo 100 iki 10 000 Eur;
- Sutarties terminas 6 – 72 mėn.
- Nėra jokių palūkanų, tik 0,59 % administracinis mėnesinis mokestis.
- Sutartį gali sudaryti asmenys ne jaunesni nei 18 m.;
- Galite pasirinkti, ar pageidaujate mokėti pradinį įnašą, ar pradėsite mokėti įmokas tik kitą mėnesį;
- Mokėtina suma bus paskirstyta kas mėnesį, pagal pasirinktą grafiką.
Pirkimo išsimokėtinai paslauga gali pasinaudoti asmenys:
- Gaunantys atlyginimą pagal darbo sutartį;
- Gaunantys „Sodros“ mokamas nuolatines išmokas (pensijas, pašalpas ir pan.);
- Ministerijų pensininkai (gaunantys ministerijų mokamas pensijas);
- Ūkininkai, individualią veiklą vykdantys asmenys;
- Norint pasinaudoti pirkimo išsimokėtinai paslauga reikalingas vienas iš asmens tapatybę įrodančių dokumentų: asmens tapatybės kortelė arba Lietuvos Respublikos piliečio pasas.
Pavyzdžiui, skolinantis 500,00 €, kai sutartis sudaroma 18 mėn. terminui, metinė palūkanų norma – 0,00 % , sutarties sudarymo mokestis - 0,00 %, mėnesio sutarties mokestis – 0,50 %, BVKKMN – 11,59%, bendra mokėtina suma – 544,86 €, mėnesio įmoka – 30,27 €.
Lizingo skaičiuoklė ČIA
Jums gali būti pasiūlytos ir kitokios sąlygos, atsižvelgiant į lizingo bendrovės atliktą Jūsų mokumo ir rizikos vertinimą ar pasirinkus kitokį sutarties terminą bei įmokų mokėjimo dieną.
Už suteiktas paslaugas Hila galima atsiskaityti pasinaudojus GENERAL FINANCING BANKO MEDLIZINGU.
Pageidaujančiuosius prašome kreiptis į kasą.
Sveikata – geriausia investicija. Pasirūpink savo ir savo artimųjų sveikata. GENERAL FINANCING BANKO MEDLIZINGO paslauga – planuotoms ir neplanuotoms medicininėms išlaidoms, medicininėms priemonėms ar sveikatinimo procedūroms bei galimybė pirmąją įmoką atidėti iki 3 mėn.
Privalumai:
- finansuosime paslaugos ar pirkinio kainą iki 25 000 Eur;
- patys nuspręsite, kokį išsimokėjimo terminą pasirinkti (iki 84 mėn.);
- pirmąją įmoką galėsite atidėti iki 3 mėnesių;
- naudositės vienu iš plačiausių įmokų surinkimo tinklų.
Dėmesio! Iki 2024 m. gruodžio 31 d. GENERAL FINANCING BANKO MEDLIZINGO paslauga – ypatingomis sąlygomis.
- Palūkanų norma – 0,00 %
- Sutarties sudarymo mokestis – 0,00 %
- Įmokos tvarkymo mokestis – 0,49 %
Pavyzdžiui, skolinantis 1000,00 Eur sumą ir sutartį sudarant 24 mėn. metinė palūkanų norma - 0,00 %, sandorio sudarymo mokestis - 0,00 %, mėnesinis tvarkymo mokestis - 0,49 % nuo visos kredito sumos, bendros vartojimo kredito kainos metinė norma - 11,50 %, mėnesio įmoka - 46,57 Eur (paskutinė įmoka - 46,49 Eur), bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 1117,60 Eur. Skolinantis kitokią nei 1000,00 Eur sumą, pasirinkus kitokį nei 24 mėn. sutarties terminą ar pridėjus draudimą - nurodyti dydžiai gali skirtis.
Paslauga gali pasinaudoti asmenys:
- dirbantys pagal darbo sutartį;
- dirbantys pagal terminuotą darbo sutartį;
- statutiniai valstybės tarnautojai;
- statutiniai valstybės tarnautojai, šiuo metu išėję į pensiją;
- statutiniai valstybės tarnautojai, esantys vaiko priežiūros atostogose;
- tolimųjų reisų vairuotojai;
- dirbantys pagal individualią veiklą ar verslo liudijimą;
- individualių įmonių savininkai;
- ūkininkai;
- gaunantys „Sodros“ mokamas nuolatines išmokas (pensijas, pašalpas ir pan.);
- gaunantys savivaldybės mokamas socialines išmokas;
- gaunantys doktorantūros stipendijas;
- dirbantys užsienyje.
Dokumentai, reikalingi pirkimo išsimokėtinai paslaugai*:
- Lietuvos Respublikos pasas arba asmens tapatybės kortelė.
*Prireikus, galime paprašyti pateikti papildomų dokumentų
Daugiau apie paslaugą „GENERAL FINANCING BANKO LIZINGAS“ arba telefonu +370 5 247 6324 (Hila), +37064020509 (GF MEDLIZINGAS)
Apsidraudusiesiems sveikatą privačiose Lietuvos draudimo kompanijose už suteiktas paslaugas Medicinos diagnostikos ir gydymo centre atsiskaitoma pagal paciento (kliento) su draudimo bendrove pasirašytos sutarties sąlygas (dažniausiai už paslaugas moka abi šalys – draudimo bendrovė ir pacientas).
Suteiktų paslaugų apimtys ir apmokėjimo sąlygos yra apibrėžtos paciento (kliento) draudimo sutartyje ir jos prieduose. Draudimo ekspertų telefonai nurodyti kliento/paciento draudimo sutartyje.
Papildomo (savanoriško) draudimo paslaugų teikimas ar išimtys apibrėžtas kliento/paciento draudimo sutartyje.
Norėdami gauti išsąmią informaciją dėl lėšų kompensavimo ar paslaugų, numatytų draudimo sutartyje, teikimo pagal galiojančią draudimo sutartį prašome kreiptis į draudimo bendrovę tiesiogiai.
Esame sudarę sutartis su šiomis Lietuvos gyvybės ir sveikatos draudimo bendrovėmis:
Atsiskaitymas už suteiktas paslaugas pagal sveikatos draudimo sutartį atliekamas Hila kasoje.
Išsamesnės informacijos, kurios paslaugos teikiamos mūsų centre, apmokamos per Lietuvos draudimo bendroves prašome teirautis savo draudimo bendrovėse.
Europos Sąjungos, Islandijos, Lichtenšteino ir Norvegijos šalių (toliau – EEE (Europos ekonominės erdvės) valstybių) piliečiams, norintiems gauti sveikatos priežiūros paslaugas kitoje šalyje, yra galimybė kompensuoti Medicinos diagnostikos ir gydymo centre patirtas medicinos išlaidas, susijusias su diagnostika bei gydymu, tarp jų ir už operacijas, savo šalyje.
Kompensavimo tvarką nustato 2011 m. kovo 9 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2011/24/ES dėl pacientų teisių į tarpvalstybinės sveikatos priežiūros paslaugas įgyvendinimo (OL 2011 L 88, p. 45) nuostatos ir piliečio šalies sveikatos apsaugos sistemos nustatytos tvarkos.
Atkreipiame dėmesį, kad, norint pasinaudoti teise susigrąžinti pinigus už medicinos išlaidas, pacientas turi atitikti / įvykdyti tam tikras sąlygas.
Ar bus kompensuojama už paslaugas konkrečiu Jūsų atveju, rekomenduojame išsiaiškinti savo šalies atsakingose institucijose iki vizito į Hila.
Išlaidoms kompensuoti reikalingais dokumentais Jūs galite pasirūpinti patys arba kreiptis į organizacijas, kurios padės Jums susigrąžinti pinigus už gydymą Hila.
Ką svarbu žinoti, norint gydytis užsienyje ir gauti kompensaciją iš NHS (JK)?
-
Pacientas turi būti Jungtinės Karalystės () rezidentas (t. y. nuolatinis gyventojas). Rezidento leidimo (angl. „resident permit“) tam nereikia, pakanka turėti teisę gyventi šalyje ir turėti tai patvirtinančius dokumentus (pvz., banko sąskaitos išrašus, britišką vairuotojo pažymėjimą ir pan., būti prisiregistravus pas general practicioner (GP)). Oficialiai JK rezidentu (t. y. gyventoju) laikomas asmuo, kuris turi teisę čia gyventi ir fiziškai būna šalyje daugiau kaip 183 dienas per metus.
-
Pacientas negali prašyti finansuoti gydymą ne Europos Sąjungos ir ekonominės erdvės šalyse (ES ir EEE valstybių narių sąrašas pateikiamas čia).
-
Pacientas turi pateikti dokumentus, įrodančius, kad šis gydymas jam reikalingas.
-
Atliekamas gydymas turi būti galimas ir NHS įstaigose.
-
Kai kuriam gydymui reikia išankstinio leidimo.
-
Bus kompensuotos tik tos gydymo išlaidos, kiek gydymas kainuotų NHS.
Kur kreiptis dėl kompensavimo?
Gyvenantiems Anglijoje yra galimybė kompensuoti medicinos išlaidas iš „NHS England“.
Šiuo klausimu galite kreiptis:
„Medrefund LTD“
tel. +44 (0) 7729438051
info@medrefund.co.uk
Gyvenantys Švedijoje galite kreiptis:
Regina Molina
tel. +467 056 18 388
info@litwaysolutions.com
Gyvenantys Norvegijoje galite kreiptis:
MB „Laba diena“, Vilnius
tel. +370 685 25 442
giedre@laba-diena.lt arba į valstybinę Norvegijos sveikatos ekonomikos administraciją www.helfo.no
Gyvenantiems Airijoje informacija teikiama HSE („Health Service Executive“):
tel. +353 (0)45 880400
(I–V 8.00–20.00 val. ir VI 9.00–16.00 val.)
infoline1@hse.ie
www.hse.ie
Renata Zaveckienė
tel. +353 879 842760
renatazav@gmail.com
Bendradarbiaujame su šiomis užsienio gyvybės ir sveikatos draudimo kompanijomis:
- AP Companies (Jungtinė Karalystė),
- BUPA International (Jungtinė Karalystė),
- Balt assistance (Rusija),
- Geo Blue (JAV),
- Henner (Prancūzija),
- International SOS (Čekija),
- Savitar Group (Rusija),
- SOS International (Danija),
- TRICARE (Anglija),
- SOS Seguros y Reaseguros SA (Ispanija).
Jei jūs turite sutartį su čia nepaminėta draudimo bendrove, pasikalbėkime, kad rastume sprendimą tinkamą abiems šalims.
Susisiekite el. paštu insurance@hila.lt
Atsiskaitydami už medicinos paslaugas per užsienio draudimo kompanijas pateikite šiuos dokumentus:
- asmens dokumentą,
- draudimo knygelę (polisą),
- draudimo formas.
Bendra informacija apie užsienio draudimo kompanijų apmokėjimo tvarką
Dauguma užsienio draudimo kompanijų sumoka gydymo išlaidas staiga susirgus, traumos atveju, už metinius sveikatos patikrinimus, medikamentus. Apdraustieji turi galimybę gauti draudimo kompanijų apmokamas medicinos paslaugas tiek valstybinėse, tiek privačiose gydymo įstaigose.
Sveikatos priežiūros paslaugų apmokėjimas
Kiekvienas draudimo variantas turi gana konkretų mokamų paslaugų sąrašą. Jis išdėstytas draudimo sutartyje ir detaliai aprašytas draudimo informacinėje knygelėje, kurią pacientas gauna įsigydamas draudimo polisą. Sveikatos draudimas yra asmeniška draudimo sutartis. Jos turinį lemia apdraustojo amžius, sveikatos būklė, įmokų dydis.
Pagrindinės draudimo kompanijų apmokamos sveikatos priežiūros paslaugų grupės yra šios:
- gydytojų konsultacijos, laboratoriniai ir instrumentiniai tyrimai, specialistų papildomos konsultacijos, iškvietimas į namus;
- stacionarinė pagalba: operacijos, konsultacijos, lovadieniai (išskyrus, kai pageidaujama vienvietė palata);
- vaistų kompensavimas, kai pateikiama kartu su gydymo išlaidomis.
Sveikatos priežiūros paslaugos, kurių galimai neapmoka draudimo kompanijos:
- komforto paslaugos: telefono skambučiai, TV paslaugos, vienvietė palata;
- ligonių, sergančių priklausomybe nuo psichoaktyvių medžiagų (narkotikų, alkoholio), gydymas;
- gydymas netradiciniais medicinos būdais;
- lytiniu būdu plintančių ligų, AIDS ir ŽIV, potencijos sutrikimų gydymas;
- kosmetinės ir plastinės operacijos;
- lėtinių ligų gydymas. Išimtis: kai kurios draudimo bendrovės sumoka už lėtinių ligų gydymą, kai liga diagnozuojama po tam tikro laiko nuo draudimo poliso įsigijimo.
Išsamesnės informacijos apie atsiskaitymą per užsienio draudimo kompanijas prašome kreiptis tel. +370 5 247 6419, el. paštu insurance@hila.lt
Mokėjimo terminale (savitarna) galite atsiskaityti mokėjimo kortele – tai greičiausias ir patogiausias atsiskaitymo būdas, jeigu Jums nereikalinga sąskaita faktūra ar atsiskaitote pagal privatų sveikatos draudimo polisą.
Kasoje galite atsiskaityti grynaisiais arba banko mokėjimo kortele, taip pat išsirašyti PVM sąskaitą faktūrą, apmokėti už paslaugas pagal privatų sveikatos draudimo polisą.
Mokėdami kasoje prašome atsispausdinti laukimo eilės numerį bilietų terminale.
Išsamią informaciją apie atsiskaitymo sąlygas galite gauti paskambinę tel. +370 698 00 000.
Norime, kad privačios medicinos paslaugos būtų prieinamos kuo didesniam žmonių ratui, todėl bendradarbiaujame su ligonių kasomis.
UAB ,,SK Impeks Medicinos diagnostikos centras“, V.Grybo g. 32, Vilnius, (toliau - Hila) yra sudaręs sutartis su Vilniaus teritorinėmis ligonių kasomis. Pagal šias sutartis, pacientai, kurie yra apdrausti privalomuoju sveikatos draudimu, Hila teikiamų asmens sveikatos priežiūros paslaugos kompensuojamos Privalomojo sveikatos draudimo fondo (toliau – PSDF) biudžeto lėšomis pagal tam tikros TLK sutartyje nurodytą paslaugų nomenklatūrą ir bazines kainas.
Hila pacientams TLK kompensuojama:
- Būtinoji medicinos pagalba, vadovaujantis atitinkamuose Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatyta tvarka;
- Prevencinės programos (daugiau informacijos galite rasti ČIA)
-
Atrankinės mamografinės patikros dėl krūties vėžio programa.
- Gimdos kaklelio piktybinių navikų prevencinių priemonių programa.
- Širdies kraujagysliųligų prevencijos programa.
- Gydytojų specialistų konsultacijos (pagal galiojančias sutartis su TLK).
- Šeimos medicinos paslaugos (apylinkės pacientams).
Pacientui, teikiant Hila asmens sveikatos priežiūros paslaugas, netaikomas kompensavimas iš PSDF biudžeto lėšų ar/arba teikiamos mokamos paslaugos, kai:
- pacientas nėra apdraustas privalomuoju sveikatos draudimu (išskyrus būtinosios sveikatos pagalbos paslaugas);
- Hila nėra sudariusi sutarties dėl šių paslaugų teikimo su TLK;
- jei Hila yra išnaudojusi lėšas (lėšų limitą), numatytas sutartyse su TLK;
- nori gauti gydytojo specialisto konsultaciją, bet neturi siuntimo (siuntimas neprivalomas kreipiantis dėl būtinosios pagalbos) arba siuntimas neatitinka Lietuvos Respublikos (toliau – LR) teisės aktais nustatytų reikalavimų; arba siuntimas neatitinka Lietuvos Respublikos (toliau – LR) teisės aktais nustatytų reikalavimų; kai siuntime nurodyta liga nėra kompensuojamų ligų sąraše; kai baigėsi siuntimo galiojimo laikas (180 dienų, fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojo konsultacijos paslaugoms gauti galioja iki 60 dienų), ir kitais LR sveikatos apsaugos ministro 1999-07-30 įsakymu Nr. 357 (su vėlesniais pakeitimais) patvirtintoje Mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo ir apmokėjimo tvarkoje nurodytais atvejais, kada pacientai turi susimokėti už tokias paslaugas;
- savo iniciatyva pasirenka papildomas paslaugas ar procedūras;
- planines sveikatos priežiūros paslaugas nori gauti greičiau, negu jos yra paskirtos;
- pacientui yra teikiamos mokamos paslaugos, įrašytos į sveikatos apsaugos ministro patvirtintą Mokamų paslaugų sąrašą (kosmetinės chirurgijos operacijos ir kosmetologijos procedūros, akupunktūra ir manualinė terapija, skausmo gydymo paslaugos; reabilitacijos paslaugos, išskyrus Fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojo konsultaciją; sveikatos tikrinimas vykstant į užsienį, norint įsigyti ginklą, gauti vairuotojų, kai kuriais kitais, teisės aktais reglamentuotais atvejais), skiepai (išskyrus LR vaikų profilaktinius skiepijimus pagal kalendorių ir kitais LR teisės aktų numatytais atvejais) ir kt.
Daugiau informacijos apie privalomąjį sveikatos draudimą
Daugiau informacijos apie tarpvalstybinės sveikatos priežiūros paslaugų kompensavimą
Gaukite mūsų naujienas ir akcijų pasiūlymus!
Gydytojų patarimai ir specialios akcijos tik prenumeratoriams
Kaip nustatoma paslaugos kaina?
Mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų (toliau – paslauga) kainos nustatomos kiekvienai teikiamai paslaugai, atsižvelgiant į:
- paslaugos struktūrą (sudėtines paslaugos dalis);
- pagrindinių darbuotojų profesijas, specializacijas, kvalifikacijas (pvz., gydytojo mokslinį laipsnį);
- paslaugos atlikimo trukmę;
- vaistų ir kt. medicinos pagalbos priemonių poreikį (pvz., vaistai, implantai, operacijos metu naudojamos medžiagos (pvz., specialūs siūlai) ir pan.);
- įrangos, aparatūros ir kt. medicinos prietaisų poreikį paslaugai atlikti ir kt.
Pastaba. Dėl konkrečios paslaugos kainos teiraukitės Klientų aptarnavimo skyriaus registratūroje ir/ar gydytojo konsultacijos metu.
Laboratorinių tyrimų atlikimo laikas:
2 val. - dažniausiai atliekamų (rutininių) kraujo, šlapimo tyrimų.
3 val. iki 9.00 val. ryto užsakytų tyrimų.
Jei vienam mėginiui užsakomi reti tyrimai, kuriems atlikti reikia stabdyti analizatorių ir keisti reagentus, tyrimo atlikimo laikas gali būti prailgintas iki papildomų kelių valandų.
10-20 darbo dienų tyrimų, siunčiamų į Vokietiją, atlikimo laikas priklauso nuo tyrimo atlikimo sudėtingumo.
Alergenų rinkinių tyrimai atliekami antradieniais ir ketvirtadieniais. Jų rezultatai parengiami per 1-2 val.
Kompiuterinės tomografijos (KT), magnetinio rezonanso tomografijos (MRT) ir kitų instrumentinių tyrimų atsakymai dažniausiai parengiami per 2-3 val. iškart po tyrimo.
Šeštadienį atlikto tyrimo atsakymo laiko teiraukitės pas tyrimą atlikusį specialistą (įprastai atsakymas parengiamas per 3 d. d.).
Echoskopijos ir kai kurių kitų gydytojo kabinete atliekamų tyrimų atsakymai – iškart po tyrimo.
Mokamų paslaugų kaina taikoma, kai:
- Pacientas nėra apdraustas privalomuoju sveikatos draudimu (išskyrus būtinosios sveikatos pagalbos paslaugas);
- HIla nėra sudariusi sutarties dėl šių paslaugų teikimo su TLK;
- jei Hila yra išnaudojusi lėšas (lėšų limitą), numatytas sutartyse su TLK;
- kuomet pacientas nori gauti gydytojo specialisto konsultaciją, bet neturi siuntimo (siuntimas neprivalomas kreipiantis dėl būtinosios pagalbos) arba siuntimas neatitinka Lietuvos Respublikos (toliau – LR) teisės aktais nustatytų reikalavimų; kai siuntime nurodyta liga nėra kompensuojamų ligų sąraše; kai baigėsi siuntimo galiojimo laikas (180 dienų, fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojo konsultacijos paslaugoms gauti galioja iki 60 dienų), ir kitais LR sveikatos apsaugos ministro 1999-07-30 įsakymu Nr. 357 (su vėlesniais pakeitimais) patvirtintoje Mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo ir apmokėjimo tvarkoje nurodytais atvejais, kada pacientai turi susimokėti už tokias paslaugas.
- pacientas savo iniciatyva pasirenka papildomas paslaugas ar procedūras;
- pacientas planines sveikatos priežiūros paslaugas nori gauti greičiau, negu jos yra paskirtos;
- pacientui yra teikiamos mokamos paslaugos, įrašytos į sveikatos apsaugos ministro patvirtintą Mokamų paslaugų sąrašą (kosmetinės chirurgijos operacijos ir kosmetologijos procedūros, akupunktūra ir manualinė terapija, skausmo gydymo paslaugos; reabilitacijos paslaugos, išskyrus Fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojo konsultaciją; sveikatos tikrinimas vykstant į užsienį, norint įsigyti ginklą, gauti vairuotojų, kai kuriais kitais, teisės aktais reglamentuotais atvejais), skiepai (išskyrus LR vaikų profilaktinius skiepijimus pagal kalendorių ir kitais LR teisės aktų numatytais atvejais) ir kt.
Kaip nustatoma paslaugos kaina?
Mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų (toliau – paslauga) kainos nustatomos kiekvienai teikiamai paslaugai, atsižvelgiant į:
- paslaugos struktūrą (sudėtines paslaugos dalis);
- pagrindinių darbuotojų profesijas, specializacijas, kvalifikacijas (pvz., gydytojo mokslinį laipsnį);
- paslaugos atlikimo trukmę;
- vaistų ir kt. medicinos pagalbos priemonių poreikį (pvz., vaistai, implantai, operacijos metu naudojamos medžiagos (pvz., specialūs siūlai) ir pan.);
- įrangos, aparatūros ir kt. medicinos prietaisų poreikį paslaugai atlikti ir kt.
Pastaba. Dėl konkrečios paslaugos kainos teiraukitės Klientų aptarnavimo skyriaus registratūroje ir/ar gydytojo konsultacijos metu.
Gydytojo konsultacijos metu:
- Pokalbis su pacientu ar/arba pacientui sutikus (pagal atstovavimą) su jo artimaisiais;
- Surenkama anamnezė, nusiskundimai;
- Atliekama apžiūra ir įvertinama bendra paciento somatinė būklė;
- Atliekamas klinikinis ištyrimas ir kliniškai interpretuojami tyrimų rezultatai;
- Nustatoma preliminari diagnozė;
- Sudaromas paciento ištyrimo ir gydymo planas;
- Nustatoma galutinė diagnozė;
- Pateikiamos gydymo, slaugos, darbo ir kt. rekomendacijos;
- Vertinamas gydymo efektyvumas;
- Pacientui ir jo artimiesiems (pagal atstovavimą) priimtinu būdu paaiškinamas ligos pobūdis, diagnostikos, gydymo bei sveikatos priežiūros principai ir kt.
Gydytojas diagnozuoja, diferencijuoja ir gydo ligas bei sveikatos sutrikimus pagal kompetenciją, prireikus bendradarbiauja su kitais asmens sveikatos priežiūros specialistais ir t.t.
Pastabos
Dėl paslaugų teikiamų Hila gydytojų nedarbo valandomis, be eilės, be siuntimų, nedarbo valandomis (naktį, išeiginėmis dienomis), pakviečiant pastoviai nedirbančius Centre gydytojus kainų teirautis atskirai prieš suteikiant paslaugą.
Hila be atskiro įspėjimo gali keisti paslaugų kainas, teikti naujas paslaugas, naujo turinio paslaugas, neteikti tam tikrų paslaugų.
Nuo ko priklauso kainos?
Kaina gali būti kompensuojama PSDF, pasirinkus Hila standartus
Paslauga gali būti kompensuojama Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) biudžeto lėšomis (taikoma bazinė kaina), ji gali būti teikiama be papildomo mokesčio, tačiau pacientas savo iniciatyva (po gydytojo konsultacijos) gali pasirinkti papildomas (papildomai apmokamas) ir (arba) brangiau kainuojančias medicinines, ir (arba) nemedicinines paslaugas, medžiagas ir pan., tuomet taikoma Hila standarto kaina.
Kainos pagal Hila standartus, kuriais remiantis teikiamos kokybiškos integruotos ir koordinuotos sveikatos priežiūros paslaugos, užtikrinančios paciento saugą ir paslaugų teikimo operatyvumą, kompleksiškumą, efektyvų ištyrimą naudojant patikimų gamintojų įrangą, naujausios kartos preparatus, turinčius mažiausią nepageidaujamą poveikį, taikant geresnę slaugą ir skiriant ypatingą dėmesį.
Pagal LR sveikatos sistemos įstatymą (49 straipsnio 5 dalis), jei pacientai savo iniciatyva pasirenka brangiau kainuojančias paslaugas, medžiagas, procedūras, tai šių paslaugų, medžiagų, procedūrų faktinių kainų ir nemokamų paslaugų, medžiagų, procedūrų bazinių kainų skirtumą jie sumoka patys LR sveikatos apsaugos ministerijos nustatyta tvarka.
Jei pacientai, turintys teisę į nemokamas asmens sveikatos priežiūros paslaugas, savo iniciatyva pasirenka papildomas paslaugas ar procedūras, šių paslaugų ar procedūrų kainą jie sumoka patys.
Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) biudžeto lėšomis kompensuojamos asmens sveikatos priežiūros paslaugos teikiamos tik Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytais atvejais ir jose numatytomis sąlygomis, pvz., pacientas turi būti draustas privalomuoju sveikatos draudimu, pacientas turi pateikti gydytojo – specialisto išduotą siuntimą (pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2008-06-28 įsakymo Nr. V – 636 aktualią redakciją) ir t.t.
Pastaba. Konkrečios kainos teiraukitės Klientų aptarnavimo skyriaus registratūroje ir/ar gydytojo konsultacijos metu.
Pastabos
Dėl paslaugų teikiamų Hila gydytojų nedarbo valandomis, be eilės, be siuntimų, nedarbo valandomis (naktį, išeiginėmis dienomis), pakviečiant pastoviai nedirbančius Hila gydytojus kainų teirautis atskirai prieš suteikiant paslaugą.
Hila be atskiro įspėjimo gali keisti paslaugų kainas, teikti naujas paslaugas, naujo turinio paslaugas, neteikti tam tikrų paslaugų.
Gydytojų patarimai el. paštu
Prenumeruokite naujienlaiškį ir kelis kartus per mėnesį sulauksite mūsų naujienų, naudingų straipsnių ir specialių pasiūlymų el. paštu