Hila
V. Grybo g. 32A, Vilnius
7:00 - 20:00 val.
MRT tyrimai atliekami iki 21 val.
8:00 - 15:00 val.
MRT tyrimai atliekami – 7.00-19.00 val.
9:00 - 15:00 val.
Atliekami tik MRT tyrimai!
12.07 dirbsime iki 15 val.
12.08 MRT tyrimus atliksime nuo nuo 10 val.
12.23, 12.31 dirbsime iki 17 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Nemokama automobilių stovėjimo aikštelė – pastato dešinėje.
Privažiuokite prie užkardos, luktelėkite, kol apsauga ją pakels, ir įvažiuokite į aikštelę.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Visos centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Reabilitacijos ir sporto medicinos centras
Lvivo g. 101, Vilnius
8.00–20.00 val.
12.07 dirbsime iki 15 val.
12.23, 12.31 dirbsime iki 17 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Mokama automobilių stovėjimo aikštelė (parkingas) - UNIPARK ir ParkTown.
Instrukcija kaip atsiskaityti už UNIPARK skaitykite ČIA.
Kineziterapijos užsiėmimui ir kai kuriems tyrimams prašome atvykti su sportine apranga.
Visos centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Šeimos medicinos centras
Laisvės pr. 10A, Vilnius
8.00–20.00 val.
12.07 dirbsime iki 15 val.
12.23, 12.31 dirbsime iki 17 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Nemokamas automobilio stovėjimas – rezervuotose vietose priešais įėjimą į centrą.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Visos mūsų centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Šeimos medicinos centras
Estų g. 1, Vilnius
JAU GREITAI!
Visos mūsų centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Nemokamas automobilio stovėjimas prekybos centro aikštelėje.
Hila
V. Grybo g. 32A, Vilnius
7:00 - 20:00 val.
MRT tyrimai atliekami iki 21 val.
8:00 - 15:00 val.
MRT tyrimai atliekami – 7.00-19.00 val.
9:00 - 15:00 val.
Atliekami tik MRT tyrimai!
12.07 dirbsime iki 15 val.
12.08 MRT tyrimus atliksime nuo nuo 10 val.
12.23, 12.31 dirbsime iki 17 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Nemokama automobilių stovėjimo aikštelė – pastato dešinėje.
Privažiuokite prie užkardos, luktelėkite, kol apsauga ją pakels, ir įvažiuokite į aikštelę.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Visos centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Reabilitacijos ir sporto medicinos centras
Lvivo g. 101, Vilnius
8.00–20.00 val.
12.07 dirbsime iki 15 val.
12.23, 12.31 dirbsime iki 17 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Mokama automobilių stovėjimo aikštelė (parkingas) - UNIPARK ir ParkTown.
Instrukcija kaip atsiskaityti už UNIPARK skaitykite ČIA.
Kineziterapijos užsiėmimui ir kai kuriems tyrimams prašome atvykti su sportine apranga.
Visos centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Šeimos medicinos centras
Laisvės pr. 10A, Vilnius
8.00–20.00 val.
12.07 dirbsime iki 15 val.
12.23, 12.31 dirbsime iki 17 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Nemokamas automobilio stovėjimas – rezervuotose vietose priešais įėjimą į centrą.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Visos mūsų centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Šeimos medicinos centras
Estų g. 1, Vilnius
JAU GREITAI!
Visos mūsų centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Nemokamas automobilio stovėjimas prekybos centro aikštelėje.
- Gydytojai
-
Paslaugos ir kainos
Tyrimai Neurologija ir psichiatrija Akušerija ginekologija Urologija Oftalmologija (akių gydymas) Kardiologija
-
Informacija pacientams
Kaip užsiregistruotiUžsiregistruoti Hila centre galite visais įprastais būdais, tačiau, ko gero, patogiausia tai padaryti internetu.Kuo pasirūpinti prieš atvykstantMūsų personalas informuos Jus, kokius dokumentus turėti atvykstant, kaip pasiruošti planuojamam tyrimui, operacijai.Ką daryti atvykus į HilaAtvykus į Hila, bilietų terminale prašome atsispausdinti bilietą.Apmokėjimas ir paslaugosGalimas apmokėjimas lizingu, pagal sutartį, kompensacijos.Apgyvendinimas ir maitinimasHila įsikūrusi ~3 km iki Vilniaus centro ir ~4 km iki Vilniaus senamiesčio.Pacientams iš užsienioČia pateikiama informacija iš užsienio atvykusiems pacientams.Duomenų apsaugaMes suprantame, kokie svarbūs yra Jūsų asmens duomenys.Vidaus tvarkos taisyklėsVidaus tvarkos taisyklėsKaip atvykti į HilaAtvykti iki mūsų Centro galite pasinaudoję transportu
- Atsiliepimai
- Sveikatos patarimai
- Paslaugos internetu
- TLK kodai
2022 04 15
Matote neryškiai ir miglotai? Tai gali rodyti progresuojančią kataraktą
Akių ligos
2 min. skaitymo
Katarakta – vyresnio amžiaus žmonių liga. Vienintelis veiksmingas jos gydymo būdas yra operacija. Tyrimai rodo, kad 95 proc. pacientų, kuriems sudrumstėjęs akies lęšiukas buvo pakeistas nauju, atgauna nuo 50 iki 100 proc. regėjimo, jei nėra kitų akių ligų. Medicinos diagnostikos ir gydymo centro oftalmologė Inesa Skvarciany-Bajorūnė ragina nedelsti, nes uždelsus operacija trunka ilgiau ir atsiranda didesnė komplikacijų rizika.
„Katarakta – tai akies viduje esančio lęšiuko padrumstėjimas. Progresuojant kataraktai matoma neryškiai, miglotai, spalvos atrodo išblukusios, įgauna gelsvą atspalvį. Keičiasi ir akinių ar kontaktinių lęšių dioptrijos, tačiau kokybiško ir pilno matymo išgauti nebepavyksta.“
Gydytoja I. Skvarciany-Bajorūnė sako, kad kartais žmonės, kurie naudojo akinius skaitymui, pastebi, jog pradėjo geriau matyti iš arti ir be akinių. Tačiau tai trunka neilgai – toliau progresuojant kataraktai, regėjimas blogėja tiek į tolį, tiek iš arti.
Vienas pagrindinių veiksnių, lemiančių kataraktos atsiradimą, yra amžius. Jaunesniame amžiuje išsivysčiusią kataraktą gali lemti cukraligė, ilgalaikis steroidų vartojimas, buvusios akių traumos ar genetiniai veiksniai (pavyzdžiui, ankstyva katarakta šeimoje). Nei ilgas darbas prie kompiuterio ekrano, nei akių nuovargis neturi įtakos kataraktos atsiradimui. Svarbu reguliariai tikrintis akis, o aptikus kataraktą – operuoti.
„Dažnai susiduriu su pacientais, kuriems diagnozavus kataraktą sulaukiu klausimo, ar galima dar palaukti ir neskubėti operuoti. Katarakta dažniausiai operuojama tada, kai pablogėjęs regėjimas pradeda trukdyti kasdienei veiklai, – pasakoja oftalmologė. – Tačiau delsti ir laukti, kol lęšiukas padrumstės tiek, kad akis taps akla, tikrai nereikėtų.
Progresuojant kataraktai lęšiukas kietėja. Kuo jis kietesnis, tuo ilgiau užtrunka pati operacija, didėja komplikacijų rizika. Be to, dėl padrumstėjusio lęšiuko gali padidėti akispūdis, atsirasti glaukoma.
Svarbu suprasti, kad laukiant katarakta gali tik progresuoti, lęšiukas savaime nepraskaidrės.“
Nerimauti dėl operacijos nevertėtų. Dažniausiai ji trunka apie 20 minučių (išskyrus sudėtingus, komplikuotus atvejus) ir atliekama taikant vietinę nejautrą. Jos metu pro kelių milimetrų pjūvį ragenoje pašalinamas padrumstėjęs lęšiukas ir implantuojamas minkštas, dirbtinis.
„Kiekvienam žmogui lęšiukas parenkamas individualiai ir implantuojamas visam laikui. Po operacijos pacientai dažniausiai iškart išleidžiami namo, tereikia kitą dieną pasirodyti gydytojui oftalmologui. Akinius, jei jie bus reikalingi, galima parinkti praėjus mėnesiui po operacijos. Šiuo metu nėra jokių vaistų, sumažinančių lęšiuko drumstį ar stabdančių kataraktos progresavimą“, – pasakoja I. Skvarciany-Bajorūnė.
Pasitaiko atvejų, kai po operacijos išsivysto antrinė katarakta – akies natūralios kapsulės padrumstėjimas, į kurią operacijos metu įdedamas dirbtinis lęšiukas. Esant antrinei kataraktai, operacija nereikalinga, ji gydoma lazeriu.
Daugiau informacijos apie kataraktą ir kitas akių ligas
Neatidėliokite, rūpinkitės savimi
RegistruokitėsSusiję straipsniai
Gaukite mūsų naujienas ir akcijų pasiūlymus!
Gydytojų patarimai ir specialios akcijos tik prenumeratoriams
Kaip nustatoma paslaugos kaina?
Mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų (toliau – paslauga) kainos nustatomos kiekvienai teikiamai paslaugai, atsižvelgiant į:
- paslaugos struktūrą (sudėtines paslaugos dalis);
- pagrindinių darbuotojų profesijas, specializacijas, kvalifikacijas (pvz., gydytojo mokslinį laipsnį);
- paslaugos atlikimo trukmę;
- vaistų ir kt. medicinos pagalbos priemonių poreikį (pvz., vaistai, implantai, operacijos metu naudojamos medžiagos (pvz., specialūs siūlai) ir pan.);
- įrangos, aparatūros ir kt. medicinos prietaisų poreikį paslaugai atlikti ir kt.
Pastaba. Dėl konkrečios paslaugos kainos teiraukitės Klientų aptarnavimo skyriaus registratūroje ir/ar gydytojo konsultacijos metu.
Laboratorinių tyrimų atlikimo laikas:
2 val. - dažniausiai atliekamų (rutininių) kraujo, šlapimo tyrimų.
3 val. iki 9.00 val. ryto užsakytų tyrimų.
Jei vienam mėginiui užsakomi reti tyrimai, kuriems atlikti reikia stabdyti analizatorių ir keisti reagentus, tyrimo atlikimo laikas gali būti prailgintas iki papildomų kelių valandų.
10-20 darbo dienų tyrimų, siunčiamų į Vokietiją, atlikimo laikas priklauso nuo tyrimo atlikimo sudėtingumo.
Alergenų rinkinių tyrimai atliekami antradieniais ir ketvirtadieniais. Jų rezultatai parengiami per 1-2 val.
Kompiuterinės tomografijos (KT), magnetinio rezonanso tomografijos (MRT) ir kitų instrumentinių tyrimų atsakymai dažniausiai parengiami per 2-3 val. iškart po tyrimo.
Šeštadienį atlikto tyrimo atsakymo laiko teiraukitės pas tyrimą atlikusį specialistą (įprastai atsakymas parengiamas per 3 d. d.).
Echoskopijos ir kai kurių kitų gydytojo kabinete atliekamų tyrimų atsakymai – iškart po tyrimo.
Mokamų paslaugų kaina taikoma, kai:
- Pacientas nėra apdraustas privalomuoju sveikatos draudimu (išskyrus būtinosios sveikatos pagalbos paslaugas);
- HIla nėra sudariusi sutarties dėl šių paslaugų teikimo su TLK;
- jei Hila yra išnaudojusi lėšas (lėšų limitą), numatytas sutartyse su TLK;
- kuomet pacientas nori gauti gydytojo specialisto konsultaciją, bet neturi siuntimo (siuntimas neprivalomas kreipiantis dėl būtinosios pagalbos) arba siuntimas neatitinka Lietuvos Respublikos (toliau – LR) teisės aktais nustatytų reikalavimų; kai siuntime nurodyta liga nėra kompensuojamų ligų sąraše; kai baigėsi siuntimo galiojimo laikas (180 dienų, fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojo konsultacijos paslaugoms gauti galioja iki 60 dienų), ir kitais LR sveikatos apsaugos ministro 1999-07-30 įsakymu Nr. 357 (su vėlesniais pakeitimais) patvirtintoje Mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo ir apmokėjimo tvarkoje nurodytais atvejais, kada pacientai turi susimokėti už tokias paslaugas.
- pacientas savo iniciatyva pasirenka papildomas paslaugas ar procedūras;
- pacientas planines sveikatos priežiūros paslaugas nori gauti greičiau, negu jos yra paskirtos;
- pacientui yra teikiamos mokamos paslaugos, įrašytos į sveikatos apsaugos ministro patvirtintą Mokamų paslaugų sąrašą (kosmetinės chirurgijos operacijos ir kosmetologijos procedūros, akupunktūra ir manualinė terapija, skausmo gydymo paslaugos; reabilitacijos paslaugos, išskyrus Fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojo konsultaciją; sveikatos tikrinimas vykstant į užsienį, norint įsigyti ginklą, gauti vairuotojų, kai kuriais kitais, teisės aktais reglamentuotais atvejais), skiepai (išskyrus LR vaikų profilaktinius skiepijimus pagal kalendorių ir kitais LR teisės aktų numatytais atvejais) ir kt.
Kaip nustatoma paslaugos kaina?
Mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų (toliau – paslauga) kainos nustatomos kiekvienai teikiamai paslaugai, atsižvelgiant į:
- paslaugos struktūrą (sudėtines paslaugos dalis);
- pagrindinių darbuotojų profesijas, specializacijas, kvalifikacijas (pvz., gydytojo mokslinį laipsnį);
- paslaugos atlikimo trukmę;
- vaistų ir kt. medicinos pagalbos priemonių poreikį (pvz., vaistai, implantai, operacijos metu naudojamos medžiagos (pvz., specialūs siūlai) ir pan.);
- įrangos, aparatūros ir kt. medicinos prietaisų poreikį paslaugai atlikti ir kt.
Pastaba. Dėl konkrečios paslaugos kainos teiraukitės Klientų aptarnavimo skyriaus registratūroje ir/ar gydytojo konsultacijos metu.
Gydytojo konsultacijos metu:
- Pokalbis su pacientu ar/arba pacientui sutikus (pagal atstovavimą) su jo artimaisiais;
- Surenkama anamnezė, nusiskundimai;
- Atliekama apžiūra ir įvertinama bendra paciento somatinė būklė;
- Atliekamas klinikinis ištyrimas ir kliniškai interpretuojami tyrimų rezultatai;
- Nustatoma preliminari diagnozė;
- Sudaromas paciento ištyrimo ir gydymo planas;
- Nustatoma galutinė diagnozė;
- Pateikiamos gydymo, slaugos, darbo ir kt. rekomendacijos;
- Vertinamas gydymo efektyvumas;
- Pacientui ir jo artimiesiems (pagal atstovavimą) priimtinu būdu paaiškinamas ligos pobūdis, diagnostikos, gydymo bei sveikatos priežiūros principai ir kt.
Gydytojas diagnozuoja, diferencijuoja ir gydo ligas bei sveikatos sutrikimus pagal kompetenciją, prireikus bendradarbiauja su kitais asmens sveikatos priežiūros specialistais ir t.t.
Pastabos
Dėl paslaugų teikiamų Hila gydytojų nedarbo valandomis, be eilės, be siuntimų, nedarbo valandomis (naktį, išeiginėmis dienomis), pakviečiant pastoviai nedirbančius Centre gydytojus kainų teirautis atskirai prieš suteikiant paslaugą.
Hila be atskiro įspėjimo gali keisti paslaugų kainas, teikti naujas paslaugas, naujo turinio paslaugas, neteikti tam tikrų paslaugų.
Nuo ko priklauso kainos?
Kaina gali būti kompensuojama PSDF, pasirinkus Hila standartus
Paslauga gali būti kompensuojama Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) biudžeto lėšomis (taikoma bazinė kaina), ji gali būti teikiama be papildomo mokesčio, tačiau pacientas savo iniciatyva (po gydytojo konsultacijos) gali pasirinkti papildomas (papildomai apmokamas) ir (arba) brangiau kainuojančias medicinines, ir (arba) nemedicinines paslaugas, medžiagas ir pan., tuomet taikoma Hila standarto kaina.
Kainos pagal Hila standartus, kuriais remiantis teikiamos kokybiškos integruotos ir koordinuotos sveikatos priežiūros paslaugos, užtikrinančios paciento saugą ir paslaugų teikimo operatyvumą, kompleksiškumą, efektyvų ištyrimą naudojant patikimų gamintojų įrangą, naujausios kartos preparatus, turinčius mažiausią nepageidaujamą poveikį, taikant geresnę slaugą ir skiriant ypatingą dėmesį.
Pagal LR sveikatos sistemos įstatymą (49 straipsnio 5 dalis), jei pacientai savo iniciatyva pasirenka brangiau kainuojančias paslaugas, medžiagas, procedūras, tai šių paslaugų, medžiagų, procedūrų faktinių kainų ir nemokamų paslaugų, medžiagų, procedūrų bazinių kainų skirtumą jie sumoka patys LR sveikatos apsaugos ministerijos nustatyta tvarka.
Jei pacientai, turintys teisę į nemokamas asmens sveikatos priežiūros paslaugas, savo iniciatyva pasirenka papildomas paslaugas ar procedūras, šių paslaugų ar procedūrų kainą jie sumoka patys.
Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) biudžeto lėšomis kompensuojamos asmens sveikatos priežiūros paslaugos teikiamos tik Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytais atvejais ir jose numatytomis sąlygomis, pvz., pacientas turi būti draustas privalomuoju sveikatos draudimu, pacientas turi pateikti gydytojo – specialisto išduotą siuntimą (pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2008-06-28 įsakymo Nr. V – 636 aktualią redakciją) ir t.t.
Pastaba. Konkrečios kainos teiraukitės Klientų aptarnavimo skyriaus registratūroje ir/ar gydytojo konsultacijos metu.
Pastabos
Dėl paslaugų teikiamų Hila gydytojų nedarbo valandomis, be eilės, be siuntimų, nedarbo valandomis (naktį, išeiginėmis dienomis), pakviečiant pastoviai nedirbančius Hila gydytojus kainų teirautis atskirai prieš suteikiant paslaugą.
Hila be atskiro įspėjimo gali keisti paslaugų kainas, teikti naujas paslaugas, naujo turinio paslaugas, neteikti tam tikrų paslaugų.
Gydytojų patarimai el. paštu
Prenumeruokite naujienlaiškį ir kelis kartus per mėnesį sulauksite mūsų naujienų, naudingų straipsnių ir specialių pasiūlymų el. paštu