Hila
V. Grybo g. 32A, Vilnius
7:00 - 20:00 val.
MRT tyrimai atliekami iki 21 val.
8:00 - 15:00 val.
MRT tyrimai atliekami – 7.00-19.00 val.
9:00 - 15:00 val.
Atliekami tik MRT tyrimai!
12.23, 12.31 dirbsime iki 17 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Nemokama automobilių stovėjimo aikštelė – pastato dešinėje.
Privažiuokite prie užkardos, luktelėkite, kol apsauga ją pakels, ir įvažiuokite į aikštelę.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Visos centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Reabilitacijos ir sporto medicinos centras
Lvivo g. 101, Vilnius
8.00–20.00 val.
12.23, 12.31 dirbsime iki 17 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Mokama automobilių stovėjimo aikštelė (parkingas) - UNIPARK ir ParkTown.
Instrukcija kaip atsiskaityti už UNIPARK skaitykite ČIA.
Kineziterapijos užsiėmimui ir kai kuriems tyrimams prašome atvykti su sportine apranga.
Visos centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Šeimos medicinos centras
Laisvės pr. 10A, Vilnius
8.00–20.00 val.
12.23, 12.31 dirbsime iki 17 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Nemokamas automobilio stovėjimas – rezervuotose vietose priešais įėjimą į centrą.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Visos mūsų centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Šeimos medicinos centras
Estų g. 1, Vilnius
JAU GREITAI!
Visos mūsų centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Nemokamas automobilio stovėjimas prekybos centro aikštelėje.
Hila
V. Grybo g. 32A, Vilnius
7:00 - 20:00 val.
MRT tyrimai atliekami iki 21 val.
8:00 - 15:00 val.
MRT tyrimai atliekami – 7.00-19.00 val.
9:00 - 15:00 val.
Atliekami tik MRT tyrimai!
12.23, 12.31 dirbsime iki 17 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Nemokama automobilių stovėjimo aikštelė – pastato dešinėje.
Privažiuokite prie užkardos, luktelėkite, kol apsauga ją pakels, ir įvažiuokite į aikštelę.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Visos centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Reabilitacijos ir sporto medicinos centras
Lvivo g. 101, Vilnius
8.00–20.00 val.
12.23, 12.31 dirbsime iki 17 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Mokama automobilių stovėjimo aikštelė (parkingas) - UNIPARK ir ParkTown.
Instrukcija kaip atsiskaityti už UNIPARK skaitykite ČIA.
Kineziterapijos užsiėmimui ir kai kuriems tyrimams prašome atvykti su sportine apranga.
Visos centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Šeimos medicinos centras
Laisvės pr. 10A, Vilnius
8.00–20.00 val.
12.23, 12.31 dirbsime iki 17 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Nemokamas automobilio stovėjimas – rezervuotose vietose priešais įėjimą į centrą.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Visos mūsų centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Šeimos medicinos centras
Estų g. 1, Vilnius
JAU GREITAI!
Visos mūsų centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Nemokamas automobilio stovėjimas prekybos centro aikštelėje.
- Gydytojai
-
Paslaugos ir kainos
Tyrimai Neurologija ir psichiatrija Akušerija ginekologija Urologija Oftalmologija (akių gydymas) Kardiologija
-
Informacija pacientams
Kaip užsiregistruotiUžsiregistruoti Hila centre galite visais įprastais būdais, tačiau, ko gero, patogiausia tai padaryti internetu.Kuo pasirūpinti prieš atvykstantMūsų personalas informuos Jus, kokius dokumentus turėti atvykstant, kaip pasiruošti planuojamam tyrimui, operacijai.Ką daryti atvykus į HilaAtvykus į Hila, bilietų terminale prašome atsispausdinti bilietą.Apmokėjimas ir paslaugosGalimas apmokėjimas lizingu, pagal sutartį, kompensacijos.Apgyvendinimas ir maitinimasHila įsikūrusi ~3 km iki Vilniaus centro ir ~4 km iki Vilniaus senamiesčio.Pacientams iš užsienioČia pateikiama informacija iš užsienio atvykusiems pacientams.Duomenų apsaugaMes suprantame, kokie svarbūs yra Jūsų asmens duomenys.Vidaus tvarkos taisyklėsVidaus tvarkos taisyklėsKaip atvykti į HilaAtvykti iki mūsų Centro galite pasinaudoję transportu
- Atsiliepimai
- Sveikatos patarimai
- Paslaugos internetu
- TLK kodai
Atsiliepimai
Mums labai svarbi Jūsų nuomonė apie suteiktas paslaugas. Stengiamės nuolat gerinti jų kokybę ir pacientų aptarnavimo kultūrą.
Visi tinklalapyje pateikti atsiliepimai yra tikri. Atsiliepimus pateikusių pacientų, klientų, lankytojų vardai ir pavardės Hila yra žinomi, tačiau, vykdant galiojančių įstatymų reikalavimus, atsiliepimai yra nuasmeninti.
Sužinokite, ką mano kiti pacientai
Благодарю за оказанные услуги.
Р.В.
Atsiliepimas paliktas
Ačiū, kad įvertinote mus. Jūsų atsiliepimas atsidurs puslapyje iškart, kai tik bus patvirtintas svetainės administratoriaus
UždarytiAtsiprašome, kad nepatenkinome Jūsų lūkesčių
Mums labai svarbi teikiamų paslaugų kokybė, todėl būsime dėkingi, jei suteiksite galimybę tapti geresniais ir susisieksite su mumis nurodytais kontaktais:
kokybe@hila.lt
+370 698 00 000
UždarytiKaip nustatoma paslaugos kaina?
Mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų (toliau – paslauga) kainos nustatomos kiekvienai teikiamai paslaugai, atsižvelgiant į:
- paslaugos struktūrą (sudėtines paslaugos dalis);
- pagrindinių darbuotojų profesijas, specializacijas, kvalifikacijas (pvz., gydytojo mokslinį laipsnį);
- paslaugos atlikimo trukmę;
- vaistų ir kt. medicinos pagalbos priemonių poreikį (pvz., vaistai, implantai, operacijos metu naudojamos medžiagos (pvz., specialūs siūlai) ir pan.);
- įrangos, aparatūros ir kt. medicinos prietaisų poreikį paslaugai atlikti ir kt.
Pastaba. Dėl konkrečios paslaugos kainos teiraukitės Klientų aptarnavimo skyriaus registratūroje ir/ar gydytojo konsultacijos metu.
Laboratorinių tyrimų atlikimo laikas:
2 val. - dažniausiai atliekamų (rutininių) kraujo, šlapimo tyrimų.
3 val. iki 9.00 val. ryto užsakytų tyrimų.
Jei vienam mėginiui užsakomi reti tyrimai, kuriems atlikti reikia stabdyti analizatorių ir keisti reagentus, tyrimo atlikimo laikas gali būti prailgintas iki papildomų kelių valandų.
10-20 darbo dienų tyrimų, siunčiamų į Vokietiją, atlikimo laikas priklauso nuo tyrimo atlikimo sudėtingumo.
Alergenų rinkinių tyrimai atliekami antradieniais ir ketvirtadieniais. Jų rezultatai parengiami per 1-2 val.
Kompiuterinės tomografijos (KT), magnetinio rezonanso tomografijos (MRT) ir kitų instrumentinių tyrimų atsakymai dažniausiai parengiami per 2-3 val. iškart po tyrimo.
Šeštadienį atlikto tyrimo atsakymo laiko teiraukitės pas tyrimą atlikusį specialistą (įprastai atsakymas parengiamas per 3 d. d.).
Echoskopijos ir kai kurių kitų gydytojo kabinete atliekamų tyrimų atsakymai – iškart po tyrimo.
Mokamų paslaugų kaina taikoma, kai:
- Pacientas nėra apdraustas privalomuoju sveikatos draudimu (išskyrus būtinosios sveikatos pagalbos paslaugas);
- HIla nėra sudariusi sutarties dėl šių paslaugų teikimo su TLK;
- jei Hila yra išnaudojusi lėšas (lėšų limitą), numatytas sutartyse su TLK;
- kuomet pacientas nori gauti gydytojo specialisto konsultaciją, bet neturi siuntimo (siuntimas neprivalomas kreipiantis dėl būtinosios pagalbos) arba siuntimas neatitinka Lietuvos Respublikos (toliau – LR) teisės aktais nustatytų reikalavimų; kai siuntime nurodyta liga nėra kompensuojamų ligų sąraše; kai baigėsi siuntimo galiojimo laikas (180 dienų, fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojo konsultacijos paslaugoms gauti galioja iki 60 dienų), ir kitais LR sveikatos apsaugos ministro 1999-07-30 įsakymu Nr. 357 (su vėlesniais pakeitimais) patvirtintoje Mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo ir apmokėjimo tvarkoje nurodytais atvejais, kada pacientai turi susimokėti už tokias paslaugas.
- pacientas savo iniciatyva pasirenka papildomas paslaugas ar procedūras;
- pacientas planines sveikatos priežiūros paslaugas nori gauti greičiau, negu jos yra paskirtos;
- pacientui yra teikiamos mokamos paslaugos, įrašytos į sveikatos apsaugos ministro patvirtintą Mokamų paslaugų sąrašą (kosmetinės chirurgijos operacijos ir kosmetologijos procedūros, akupunktūra ir manualinė terapija, skausmo gydymo paslaugos; reabilitacijos paslaugos, išskyrus Fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojo konsultaciją; sveikatos tikrinimas vykstant į užsienį, norint įsigyti ginklą, gauti vairuotojų, kai kuriais kitais, teisės aktais reglamentuotais atvejais), skiepai (išskyrus LR vaikų profilaktinius skiepijimus pagal kalendorių ir kitais LR teisės aktų numatytais atvejais) ir kt.
Kaip nustatoma paslaugos kaina?
Mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų (toliau – paslauga) kainos nustatomos kiekvienai teikiamai paslaugai, atsižvelgiant į:
- paslaugos struktūrą (sudėtines paslaugos dalis);
- pagrindinių darbuotojų profesijas, specializacijas, kvalifikacijas (pvz., gydytojo mokslinį laipsnį);
- paslaugos atlikimo trukmę;
- vaistų ir kt. medicinos pagalbos priemonių poreikį (pvz., vaistai, implantai, operacijos metu naudojamos medžiagos (pvz., specialūs siūlai) ir pan.);
- įrangos, aparatūros ir kt. medicinos prietaisų poreikį paslaugai atlikti ir kt.
Pastaba. Dėl konkrečios paslaugos kainos teiraukitės Klientų aptarnavimo skyriaus registratūroje ir/ar gydytojo konsultacijos metu.
Gydytojo konsultacijos metu:
- Pokalbis su pacientu ar/arba pacientui sutikus (pagal atstovavimą) su jo artimaisiais;
- Surenkama anamnezė, nusiskundimai;
- Atliekama apžiūra ir įvertinama bendra paciento somatinė būklė;
- Atliekamas klinikinis ištyrimas ir kliniškai interpretuojami tyrimų rezultatai;
- Nustatoma preliminari diagnozė;
- Sudaromas paciento ištyrimo ir gydymo planas;
- Nustatoma galutinė diagnozė;
- Pateikiamos gydymo, slaugos, darbo ir kt. rekomendacijos;
- Vertinamas gydymo efektyvumas;
- Pacientui ir jo artimiesiems (pagal atstovavimą) priimtinu būdu paaiškinamas ligos pobūdis, diagnostikos, gydymo bei sveikatos priežiūros principai ir kt.
Gydytojas diagnozuoja, diferencijuoja ir gydo ligas bei sveikatos sutrikimus pagal kompetenciją, prireikus bendradarbiauja su kitais asmens sveikatos priežiūros specialistais ir t.t.
Pastabos
Dėl paslaugų teikiamų Hila gydytojų nedarbo valandomis, be eilės, be siuntimų, nedarbo valandomis (naktį, išeiginėmis dienomis), pakviečiant pastoviai nedirbančius Centre gydytojus kainų teirautis atskirai prieš suteikiant paslaugą.
Hila be atskiro įspėjimo gali keisti paslaugų kainas, teikti naujas paslaugas, naujo turinio paslaugas, neteikti tam tikrų paslaugų.
Nuo ko priklauso kainos?
Kaina gali būti kompensuojama PSDF, pasirinkus Hila standartus
Paslauga gali būti kompensuojama Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) biudžeto lėšomis (taikoma bazinė kaina), ji gali būti teikiama be papildomo mokesčio, tačiau pacientas savo iniciatyva (po gydytojo konsultacijos) gali pasirinkti papildomas (papildomai apmokamas) ir (arba) brangiau kainuojančias medicinines, ir (arba) nemedicinines paslaugas, medžiagas ir pan., tuomet taikoma Hila standarto kaina.
Kainos pagal Hila standartus, kuriais remiantis teikiamos kokybiškos integruotos ir koordinuotos sveikatos priežiūros paslaugos, užtikrinančios paciento saugą ir paslaugų teikimo operatyvumą, kompleksiškumą, efektyvų ištyrimą naudojant patikimų gamintojų įrangą, naujausios kartos preparatus, turinčius mažiausią nepageidaujamą poveikį, taikant geresnę slaugą ir skiriant ypatingą dėmesį.
Pagal LR sveikatos sistemos įstatymą (49 straipsnio 5 dalis), jei pacientai savo iniciatyva pasirenka brangiau kainuojančias paslaugas, medžiagas, procedūras, tai šių paslaugų, medžiagų, procedūrų faktinių kainų ir nemokamų paslaugų, medžiagų, procedūrų bazinių kainų skirtumą jie sumoka patys LR sveikatos apsaugos ministerijos nustatyta tvarka.
Jei pacientai, turintys teisę į nemokamas asmens sveikatos priežiūros paslaugas, savo iniciatyva pasirenka papildomas paslaugas ar procedūras, šių paslaugų ar procedūrų kainą jie sumoka patys.
Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) biudžeto lėšomis kompensuojamos asmens sveikatos priežiūros paslaugos teikiamos tik Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytais atvejais ir jose numatytomis sąlygomis, pvz., pacientas turi būti draustas privalomuoju sveikatos draudimu, pacientas turi pateikti gydytojo – specialisto išduotą siuntimą (pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2008-06-28 įsakymo Nr. V – 636 aktualią redakciją) ir t.t.
Pastaba. Konkrečios kainos teiraukitės Klientų aptarnavimo skyriaus registratūroje ir/ar gydytojo konsultacijos metu.
Pastabos
Dėl paslaugų teikiamų Hila gydytojų nedarbo valandomis, be eilės, be siuntimų, nedarbo valandomis (naktį, išeiginėmis dienomis), pakviečiant pastoviai nedirbančius Hila gydytojus kainų teirautis atskirai prieš suteikiant paslaugą.
Hila be atskiro įspėjimo gali keisti paslaugų kainas, teikti naujas paslaugas, naujo turinio paslaugas, neteikti tam tikrų paslaugų.
Gydytojų patarimai el. paštu
Prenumeruokite naujienlaiškį ir kelis kartus per mėnesį sulauksite mūsų naujienų, naudingų straipsnių ir specialių pasiūlymų el. paštu